Producenci
Zwroty i reklamacje

 Sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji zakupionego towaru.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANIELA KRÓL
Raciborska 54

44-153 Trachy

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANIELA KRÓL
Raciborska 54

44-153 Trachy

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Dodatkowe informacje

Masz obowiązek odesłać towar w ciągu 14 dni od daty przesłania oświadczenia, Oświadczenie musisz złożyć w terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotu.  a sprzedający w tym samym czasie powinien zwrócić Ci wpłaconą kwotę (cena przedmiotu + koszt wysyłki), może on jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Co więcej, jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia przedmiotu inny, niż najtańszy oferowany przez sprzedającego, nie jest on zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów. Pamiętaj też, że odsyłasz przedmiot na własny koszt, a sprzedający nie może żądać od Ciebie żadnej opłaty (odstępnego). 

 Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu w ramach odstąpienia od umowy, jeśli 

otrzymał oświadczenie o zwrocie wysłane po upływie 14 dni od daty otrzymania przez kupującego towaru;

zakup kupującego był związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą;

sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy.

 rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

  Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia, powinien odesłać go przesyłką pocztową Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia 

  Klient wysyła do nas paczkę na swój koszt.Nie odbieramy paczek za pobraniem . Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwracamy kwotę za przesyłkę na podstawie potwierdzenia nadania. Kwotę przelewamy wówczas na konto podane przez kupującego .W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji przez producenta koszty wysyłki pokrywa kupujący. 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl